معرفی شرکت صنعت کاران برمی

 

شرکت صنعت کاران برمی در سال 1363 توسط آقای محمد علیزاده برمی در زمینی به مساحت 7000 متر مربع به منظور ساخت خودروهای آتش نشانی تاسیس شد. صنعت کاران برمی در طی این سالها رشد یافت و اکنون ترکیبی از چند کارخانه جمعا به مساحت 19300 متر مربع که 2750 متر مربع آن فضای اداری و 5200 مترمربع آن فضای کارگاهی در شهر صنعتی هشتگرد در 70 کیلومتری تهران می باشد. این شرکت دارای بیش از 150 پرسنل شاغل می باشد و اولین دارنده گواهینامه مدیریت کیفیت ایزو 9001:2008 و همچنین دارنده گواهی استاندارد ملی ایران در زمینه ساخت خودروهای آتش نشانی و تولید پمپ های گریز از مرکز آب آتش نشانی می باشد. اینشرکت دارای امکانات و آزمایشگاه تخصصی جهت تست و کنترل محصولات خصوصا پمپ های ساخته شده می باشد.

شركت صنعت كاران برمي با كادر مجرب و متخصصان آگاه با بهره گيري از تجربه هاي گذشته و به كارگيري متدهاي جديد سيستمهاي آتش نشاني و استاندارد هاي مربوطه در جهت برآورده كردن نيازهاي صنعت اطفاء حريق با جذب متخصصان داخلي با گرايشهاي مختلف و بكارگيري امكانات سخت افزاري ، نرم افزاري و ماشين آلات توليدي مدرن ضمن ايجاد ارتباط دائم با معتبر ترين شركت هاي مشابه خارجي اقدام به طراحي و ساخت انواع تجهيزات و خودرو هاي آتش نشاني نموده و اميدوار است با اين اقدام گامي در جهت خود كفائي صنعتي برداشته باشد .

 

 

tickzard  ساختمان ها و فضاهای کاری:

  • دفتر مركزي : به مساحت 110 متر مربع واقع  در تهران – خيابان آفريقا .

كارخانه شماره 1 : به مساحت 3000 متر مربع شامل 1200  متر مربع كارگاهي و 750  متر مربع اداري واقع در شهر صنعتي هشتگرد . (توليد و مونتاژ محصولات )

كارخانه شماره 2: به مساحت 4000 مترمربع   واقع در شهر صنعتي هشتگرد . (مخازن و اسكلت سازي )

كارخانه شماره 3 : به مساحت 4000 مترمربع   واقع در شهر صنعتي هشتگرد . (مخازن و اسكلت سازي )

كارخانه شماره 4 : به مساحت 3000 متر مربع شامل 1200  متر مربع كارگاهي و 750  متر مربع اداري واقع در شهر صنعتي هشتگرد . (توليد و مونتاژ محصولات )

كارخانه شماره 5 : به مساحت 2300متر مربع شامل   1000متر مربع كارگاهي و 500 متر مربع اداري  واقع در شهر صنعتي هشتگرد . (انبار فروش)

در مجموع 19300 متر مربع مساحت كارخانجات توليدي 2750 متر مربع اداري و 5200 متر مربع فضاي كارگاهي .

fazakari0

 

 

tickzard  منابع انسانی :

صنعت کاران برمی با داشتن بیش از 150 پرسنل ثابت و در حدود 350 نفر اشتغال غیرمستقیم و کادر فنی و مهندسی از رشته هایی نظیر مهندسی مکانیک - مهندسی برق - مهندسی صنایع - کنترل پروژه و...  پرسنل و تکنسین های متخصص در سطوح تولید - بازرگانی و فروش - اداری و خدمات پس از فروش فعال بوده و بر اساس نوع سفارش از امكانات كارگاهي جانبي جهت كارهاي متالوژي و ساخت لوازم برقي و... استفاده مي گردد . همچنین در دفتر تهران بخش های اداری و بازرگانی و فروش فعال می باشد. لازم به ذکر است متناسب با قراردادهای منعقد شده تعداد پرسنل شرکت تا 300 نفر قابل افزایش می باشد.

 

niruensai

 

  • tickzard فنی و مهندسی / کنترل کیفیت :
  • واحد فنی و مهندسی در دو بخش مستقر در دفتر مركزي تهران و هسته مركزي كارخانجات اين شركت در شهر صنعتي هشتگرد با عمده وظايف محوله از قرار: پردازش و تنظيم مدارك و مستندات فني مناقصات و متعاقبا" تجزيه و تحليل مشخصات فني قراردادها،انجام محاسبات و طراحي كلي و جزيي محصول، تهيه نقشه هاي اجرايي، تهیه بی او ام ،تهیه طرح ها و شيوه نامه هاي كنترل ها، تهيه كتابچه هاي كنترل كيفيت ،راهنماي استفاده و...مشغول به فعاليت مي باشد.
  • واحد کنترل کیفیت مستقر در مجموعه كارخانجات اين شركت حفظ و تثبيت كيفيت محصولات توليدي همگام با واحد ساخت و توليد و مطابق با طرح ها و شيوه نامه هاي كنترلي ،نسبت به كنترل كل محصول از مرحله خريد مواد تا تست نهايي خودرو و متعاقبا ثبت نتايج در فرمت هاي تنظيم شده اقدام مي نمايد.
  • واحدهاي فني ومهندسي و كنترل كيفي فعال در كارخانجات صنعت كاران برمي با دارا بودن پرسنل متخصص و در اختيار داشتن امکانات سخت افزاری و نرم افزاری تخصصي و مهندسي ، ضمن اتصال به شبكه تست پمپ ، امكان ثبت گزارش و چاپ عملكرد پمپ ها درزمان تست را نيز دارا مي باشد.

  • كتابخانه مجهز به انواع كتاب و CDهاي استانداردهاي : ( ICAO-ISO- NFPA-ASME-ANSI-DIN-AWSو ...)
  • محاسبه مركز ثقل خودروهاي طراحي شده توسط نرم افزارهاي كامپيوتري و ارائه گزارش مربوط به آن .
  • ارائه طرح كنترل كيفي (Q.P)براي هر پروژه
  • شناسايي و رديابي كليه مراحل ساخت و مونتاژ محصولات بر اساس استاندارد مديريت كيفيت ( ISO 9001:2008)
  • ارائه شناسنامه براي هر خودرو كه شامل گزارشات عملكرد تجهيزات ، برگه هاي كنترل كيفي ، آناليزها و تست هاي انجام شده بر روي آن خودرو مي باشد
  • اخذ گواهينامه سيستم مديريت كيفيت ( ISO 9001:2008 )
  • اجراي روال تجزيه و تحليل سيستم هاي اندازه گيري ( MSA )
  • اجراي روال آناليز خطا و اثرات حاصل از آن ( FMEA )
  • اجراي روال كنترل فرآيند آماري ( SPC )
  • اجراي روال طرح ريزي پيشرفته كيفيت محصول
 
 daffani

 

tickzard امکانات تست و بازرسی :

شركت صنعت كاران برمي به عنوان تنها دارنده سايت تست پمپ ديجيتالي در میان شرکت های فیلد تخصصی خود، به منظورنظارت وكنترل بر محصولات توليدي خود اقدام به استفاده ازتجهيزات و ادوات پيشرفته تست وكنترل نموده كه پاره اي از اين دستگاهها به شرح  ذيل مي باشند .

1- دستگاه اندازه گيري ضخامت رنگ از نوع  Funix Germanyبا دقت 0.01  facility1
2- دستگاه فشار سنج ديجيتالي (P.Transmitter)با دقت 4m A Linear    
3- دستگاه خلا سنج ديجيتالي (P.Transmitter)با دقت 4m A Linear     
4- دبي سنج ديجيتالي (Flow meter)با دقت 0.001 L/min    
5- دور سنج پمپ از نوع نوري با دقت 1 rpm    
6- تهيه و ارائه منحني عملكرد پمپ هاي تست شده توسط كامپيوتر  facility2  facility3
7- كوليسهاي ديجيتال از نوع Mitutoyo Japanبا دقت 0.01 mm    
8- دستگاه هاي تست هيدرواستاتيك تا فشارهاي 60 بار    
9- تست جوشكاري توسط مايعات نافذ و تست V.T    
10- مجموعه تست مجهز به ( استخر، موتور ديزل ، كابين كنترل و تجهيزات تست )  facility6 facility5
11- دستگاه Auto Seal  جهت آبندي مطمئن از قطعات  facility7 facility8 

 

tickzard سایر بخش های شرکت:

  • - واحد بازرگاني : مستقر در دفتر مركزي شركت واقع در تهران ،با عمده وظايف محوله از قرار: بازاريابي و جذب مشتري از طريق شركت در نمايشگاه ها،ارسال كاتالوگ،قرار بازديد،عضويت در سايت مناقصات و دريافت مناقصات ، امكان سنجي و تنظيم پيشنهادات مالي و نهايتا" تنظيم و عقد قرارداد،مشغول به فعاليت مي باشد.

 

  •  - واحد ساخت : متشكل از واحد هاي انبار جهت تنظيم سفارشات توليد محصول و انبارش مواد اوليه و محصول نهايي و واحد توليد مستقر در مجموعه سالن هاي توليدي اين شركت جهت ساخت زير محصولات و نهايتا" مونتاژ محصول نهايي مطابق با نقشه هاي دريافتي از واحد طراحي و مهندسي با رعايت كامل الزامات استاندارد هاي مربوطه در بخش هاي ماشينكاري،فلزكاري،واحد رنگ آميزي،واحد تست و...درجهت تحقق سياست مديريت شركت از قرار محصول موفق=كيفيت+رعايت استاندارد نسبت به انجام امور محوله اقدام مي نمايد.

  • - واحد تحقيق و توسعه : طراحي محصولات جديد با كارايي مطلوب جهت تامين نياز روز واحد هاي مصرف كنن ده تجهيزات آتش نشاني ، مهندسي معكوس از نمونه محصولات خارجي در جهت رفع نياز به واردات محصولات از خارج از كشور ، حركت رو به جلو همگام با توليد كنندگان خارجي و ارائه محصول قابل رقابت با آنها بمنظور پيشگيري از عقب ماندگي صنعتي و ... از جمله وظايف عمده اين واحد مي باشد .


- واحد اداري: متشكل از واحد هاي دفتر ،بايگاني ،مالي،حراست و...بوده كه همگام با واحد هاي توليد در جهت حفظ رعايت مقررات انضباطي شركت و انجام مكاتبات اداري و ... مشغول به فعاليت مي باشند.

 

  • - واحد خدمات فروش: با اتخاذ سياست مسؤليت پذيري در قبال محصولات توليدي و در جهت تامين رضايت مصرف كنندگان ،اين شركت ضمن ارايه خدمات گارانتي و وارانتي به كليه محصولات توليدي،با موضوع تعمير و بازسازي خودروهاي فرسوده و جايگزيني تجهيزات و سيستم هاي مدرن با سيستم هاي قديمي و از كار افتاده را در شرح فعاليت خود گنجانده تا بتوان از خودروي از كار افتاده به عنوان خودرو جديد و آماده به كار استفاده نمود.